گل فروشی بهرام در جردن

گل فروشی بهرام در جردن

021-88771569

نشانی و راه ارتباطی با گلسرا

شما نیاین ما براتون میفرستیم، سریع و سالم گلتون رو تحویل بگیرید. شعار زیبای گل فروشی بهرام در جردن برای ارسال گیاه آپارتمانی، سبد گل، باکس و دسته گل در شمال شهر تهران.
قبل از هرچیز چون احتمال میدیم که شما دوست دارید خیلی سریع به اطلاعات تماس گلفروشی بهرام دستیابی پیدا کنید اول آدرس و شماره تلفن را در اختیارتون قرار میدیم و بعدش میریم سراغ معرفی اجمالی مدیریت و توانایی های مجموعه گلسرای بهرام

آدرس گل فروشی بهرام در جردن: تهران ،خیابان جردن ،چهارراه جهان کودک، پلاک 25
شماره تلفن گل فروشی بهرام در جردن : 02188771569
مدیریت : آقای جعفری

بهرام جعفری جی

بهرام جعفری جی از پیشکسوتان تولید و پرورش

حاج بهرام یکی از قدیمی‌ترین گل‌فروش‌های تهران می باشد. ایشان به واسطه اینکه در روستای ارنگه متولد شد از سن 12 سالگی با کار گل و پرورش گل آشنا بود.
روستای جی از توابع ارنگه در آب و هوایی کوهستانی و و منطقه ایی خنک واقع شده است که شغل اکثریت مردمان این روستا گلفروشی بودده است.
و در حال حاضر نیز بیش از نیمی از گلفروشی های تهران و کرج یک رگ و ریشه ارنگه ایی دارند.
البته بد نیست بدانید که روستای جی کاملا ییلاقی است و در زمستان کمتر سکنه ایی در آن بصورت مداوم زندگی می کند.
حاج بهرام جعفری در مصاحبه‌ای درباره سابقه‌ گل و گلفروشی داشته است گفت: "در آن ‌موقع گل به معنای امروزی شناخته شده نبود. نه کسی گل می‌خرید و نه گل‌فروشی بود که شاخه گل یا دسته گلی برای مردم عرضه کند و نه گل‌کاری بود که به پرورش گل بپردازد.
در آن دوره اصلا گل شاخه‌ای معنایی نداشت چه برسد به پرورش آن به ‌صورت انبوه. آن ‌موقع همه گل را به صورت گلدانی می‌خریدند و بیشتر مردم هم در خانه‌هایشان باغچه داشتند و گل‌های بوته‌ای می‌کاشتند.

اما ایشان و خیلی از اهالی روستای جی به واسطه ادامه دادن شغل پدری به این حرفه روی آوردن و از ثابت قدمان این عرصه بودند.

او حدود ۷۰ سال پیش وارد فعالیت تولید انبوه گل تزیینی شد وفرهنگ گل فروشی را در تهران رواج داد.
گل‌های بهرام علاوه بر توزیع در کشور به کشورهای ترکیه و دانمارک صادر می‌شد.

بهرام جعفری جی از پیشکسوتان تولید و پرورش گل در ایران بعد از ظهر روز چهارشنبه دهم مهرماه در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

موسسه پرورش گل و گیاه

موسسه گل و گیاه بهرام در سال ۱۳۴۵ توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده است ،که در این سالها بطور مستمر در تولید و عرضه گل و گیاه حضورگسترده داشته و یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل و گیاه در سطح کشوردر حال حاضر می باشد.

همچنین این موسسه اقتخار چندین لوح تقدیر در نمایشگاه های بین اللملی تهران در سال ۷۰ الی ۷۳ و بهترین تولید کننده گل و گیاه در سال ۷۹ و ۸۴ از وزرات محترم کشاورزی میباشد ، هم اکنون این موسسه دارای مزرعه ای به مساحت ۳۲ هکتارو دارای ۵ هکتار گلخانه شیشه ای تمام اتوماتیک میباشد که عرضه این محصولات توسط فروشگاه با سابقه درخشان واقع در خیابان آفریقا (جردن) می باشد.

این موسسه در راستای کارافرینی خود را تا ۵۰ نفرپرسنل مستقیم و ۱۰۰ نفر پرسنل غیر مستقیم سهم خود را به سرزمین ایران زمین تقدیم نموده است .

دسته بندی خدمات گلسرا
دسته بندی خدمات گلفروشی بهرم به شرح زیر می باشد و شما عزیزان می توانید برای سفارش هر کدام به صورت تلفنی یا حضوری اقدام کنید.
باکس و دسته گل.
بله بران و حنابندان.
گل افتتاحیه.
سبد گل.
گل تشریفات.
گیاه آپارتمانی.
تزئین گل ماشین عروس.
گل مراسم ترحیم.
دسته گل عروس و دسته گل نامزدی.
گل روز مادر و گل روز پدر و جشن های تولد.
گل سالگرد ازدواج.
گلهای تسلیت.

Loader