گلستان موگه در هفت تیر - مفتح

گلستان موگه در هفت تیر - مفتح

021-88828549

گلستان موگه : بهترین گل فروشی مرکز شهر استان تهران

اگر برای خرید گل عجله دارید و به دنبال قدیمی ترین گل فروشی مرکز شهر تهران هستید، پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره های ثبت شده در این صفحه تماس بگیرید تا گلشناسان موگه شما را راهنمایی کنند. 

اما اگر از آن تیپ مردمی هستید که از هرجایی خرید نمی کنند و رزومه و آشنایی با هر مرکز خرید برای آنها اولویت دارد پیشنهاد می کنیم چند دقیقه وقت بگذارید و با گلفروشی که قرار است بارها از آن خرید کنید بیشتر آشنا شوید.

شما به دنبال یک گلفروشی معتبر و با قدمت در مرکز شهر تهران هستید! و ما گلفروشی موگه را به شما معرفی می کنیم که در محدوده خیابان مفتح و میدان هفت تیر قرار دارد، که با توجه به موقعیت استراتژیکش تمام نقاط تهران را با پیک و ارسال های فوری تحت پوشش قرار داده است.

گلفروشی موگه


گلفروشی موگه توسط زنده یاد حاج حیدر علیمرادیان تاسیس شد، ایشان از سال 1325 به کار پرورش گل روی آورد، و در سال 1340 گلفروشی موگه را در خیابان هفت تیر راه اندازی کرد و در حال حاضر این گل فروشی خاطره انگیز توسط پسر و نوه های ایشان اداره می شود.

در مورد گل فروشی مرکز شهر استان تهران، می‌توان گفت که این فروشگاه به عنوان یکی از مهمترین مراکز توزیع گل و گیاه در تهران شناخته می‌شود و در کنار اینکه منبعی برای تامین گل و گیاه برای ساکنین این منطقه می باشد، با ارسال های فوری و قبول سفارشات تلفنی توانسته است وسعت زیادی از شهر تهران را تحت پوشش خود قرار دهد.

گل فروشی موگه، به دلیل قرارگیری در نزدیکی بازار، مراکز خرید و فضاهای عمومی، از جمله مکان‌های پرطرفدار برای خرید گل و گلدان است.
و همچنین فضای مناسب و در اختیار داشتن پرسنل مجرب موجب شده است بهترین انتخاب برای گل زدن هر نوع ماشین عروسی باشد.

از آنجایی که گلفروشی موگه در اکثر موارد دارای تنوع گل و گیاه بیشتر و قیمت‌های رقابتی‌تری نسبت به فروشگاه‌های مناطق دیگر تهران میباشد، برای ساکنین شهر تهران یکی از بهترین گزینه‌های تهیه گل و گیاه به شمار می‌رود.

در کل، گلسرای موگه با در اختیار داشتن گلخانه ها و باغ های گل فراوان در شهرهای مجاور تهران به یکی از مهمترین مراکز توزیع گل و گیاه در تهران تبدیل شده است.
موگه تنها گل فروشی مرکز شهر استان تهران که به دلیل تنوع و کیفیت گل و گیاه، قیمت‌های رقابتی و موقعیت مکانی مناسب، مورد توجه مخاطبان گلدوست قرار گرفته است و همیشه و هر زمان در جلب رضایت مشتریان خود کوشا بوده است.

در پایین تصویری زیبا از زنده یاد حیدر علیمردان را مشاهده می کنید. ایشان در سال یکهزار و سیصد و پنج در خانواده و خاندانی به دنیا آمد که حرفه و پیشه اکثریت آنها پرورش و فروش گل بود. 

از آنجایی که این بزرگوار نیز همانند بسیاری از گلفروشان تهران اصالتی ارنگه ای داشتند ، شغل پدری و اکثر اقوام و اطرافیان ایشان پرورش گل بوده است. 

حیدر علیمرادیان از همان جوانی با عشق و علاقه فراوان به عرصه گل و گیاه وارد شد. حاج حیدر با پشتکار فراوان و بی مثال توانست در 35 سالگی مالک چندین مزرعه پرورش گل باشد و اولین مغازه گلفروشی (موگه) خود را افتتاح کند.

گل فروشی مرکز شهر استان تهران

 راهنمای قبل از خرید گیاه:

ممکن است برای خرید گل از گل فروشی مرکز شهر استان تهران، چند نکته مفید باشد که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد:

1. انتخاب فروشگاه: 

قبل از خرید گل، بهتر است ابتدا به دنبال یافتن فروشگاه‌هایی باشید که دارای سابقه خوبی در فروش گل باشند و گل‌هایی با کیفیت و تازه در اختیار مشتریان خود قرار دهند. 

برای این کار، می‌توانید از تجربیات دوستان و آشنایان خود استفاده کنید یا در اینترنت به دنبال نظرات و امتیازات مشتریان قبلی در مورد فروشگاه‌های مختلف بگردید.

2. تفکیک گل‌ها: 

در هر فروشگاه گل، گل‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد. 

بنابراین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، به دنبال تفکیک گل‌ها بر اساس نوع و کیفیت آنها باشید تا بتوانید بهترین گل را با بهترین قیمت تهیه کنید.

3. بررسی کیفیت گل: 

یکی از مهمترین نکات در خرید گل، بررسی کیفیت آن است. برای این کار، می‌توانید به وضعیت پنجره‌ها و آب‌گیری گل‌ها توجه کنید. 

گل‌هایی که در محیط‌های سرد نگهداری شوند، بیشترین مدت زمان تازگی را حفظ می‌کنند. 

همچنین، گل‌هایی که از قسمت پایین ساقه شروع به خشک شدن می‌کنند، بهتر است از آنها خودداری کنید.

4. مقایسه قیمت: 

قبل از خرید گل، بهتر است قیمت‌ها را در چند فروشگاه مختلف مقایسه کنید تا بتوانید بهترین گل را با بهترین قیمت پیدا کنید.

5. طرح‌های خاص: 

در برخی از فروشگاه‌های گل، طرح‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند به عنوان هدیه و یا تزئین خانه و محل کار شما مناسب باشد. 

بنابراین، بهتر است قبل از خرید، به دنبال طرح‌های خاص در فروشگاه‌ها باشید.

در کل، خرید گل گل فروشی مرکز شهر استان تهران، می‌تواند یک تجربه مفید و لذت بخش باشد، اما با توجه به موارد فوق،همیشه بهتر است با دقت و شناخت کامل از محصول خود، خرید خود را انجام دهید.

همچنین، بهتر است از فروشگاه‌های با سابقه و قابل اعتماد استفاده کنید تا بتوانید بهترین گل و خدمات با کیفیت را به دست بیاورید.

گلفروشی موگه با فروش انواع گل و گیاه با قیمت های عالی و مناسب در خدمت مشتریان گرامی می باشد. 



Loader