گلفروشی مینیاتور در آیت الله کاشانی

گلفروشی مینیاتور در آیت الله کاشانی

02144123833

گلفروشی مینیاتور تهران

آدرس و شماره تلفن گلسرا
آدرس:تهران -آیت الله کاشانی، تقاطع ستاری، ضلع جنوب غربی میدان نور پلاک، 436- گلفروشی مینیاتور

شمـاره تلفـن:02144107057 و 02144123833

نعمت الله سلطان محمدی

گلفروشی مینیاتور

مدیریت گلفروشی مینیاتور را آقای نعمت سلطان محمدی بر عهده دارند و ایشان همان شخصی است که با مدیریت و درایت خود توانسته این گلسرای زیبا را به عنوان یکی از برترین گلفروشی های غرب تهران معرفی کند.
ایشان فردی خوش مشرب و خوش برخورد هستند که مشتریان مینیاتور همیشه از هم صحبتی و خرید از ایشان نهایت لذت را برده اند.

گل فروشی مینیاتور، انواع مختلف گل ها رو توی فصل های خاص خودش دراختیار دارند.

بعد از دیدن نمونه کارهای از دسته گل عروس و ماشین از مدیریت فروشگاه مینیاتور خواستم که در مورد قیمت هاشون توضیح بدهند و ایشون با احترام کامل گفتند قیمت دسته گل عروس بستگی به تعداد گل و نوع گلی که انتخاب می کنه داره، هزینه گل آرایی ماشین عروس هم مثل دسته گل عروس توجه به مدل دیزاین و نوع گل محاسبه میشه.

گلفروشی مینیاتور در حوالی آریاشهر و درخیابان آیت الله کاشانی قراردارد اجاره ماشین بدون راننده و باراننده شامل انواع خودروهای نیمه لوکس و لوکس با قیمت مناسب به عروس دامادها برای جشن عروسیشون میدن برای سفارش دسته گل مدرن و ماشین عروس ژورنالی 10 تا 15 روز قبل از مراسم هم میشه اقدام کرد و بعد از انتخاب طرح و نوع گل مبلغی رو بابت بیعانه به گل فروشی پرداخت کنید تا گل ها رو براتون سفارش بدن و نوبت رو براتون رزرو کنن.اگه دوست دارید گلفروشی مینیاتور در میدان نور سابق برید، قبلش میتونید با جستجو در اینترنت از جدیدترین عکسها و مدلهای دسته گل عروس و دیزاین های ماشین عروس را ببنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اگر ساکن غرب تهران هستید، می توانید روی گلفروشی مینیاتور هم حساب کنید. 

این گلفروشی یکی از گلفروشی های مطرح در غرب تهران است. 

هرچند بعد از تغییرات میدان نور و تبدیل شدن آن به بخشی از اتوبان ستاری به دلیل قرار گرفتن در حاشیه اتوبان کمی از رونق افتاد ولی تزیینات خوب و مهم تر از آن قیمت های نسبتا مناسبش اجازه نداد اعتبارش را از دست بدهد. هرچند خیلی ها معتقدند مینیاتور با وجود همه آوازه خوبش دیگر آن مینیاتور قدیم نیست!

گل فروشی مینیاتور تهران

گل فروشی مینیاتور یکی از بهترین گل فروشی های تهران می باشد. 

انواع مختلف گل ها رو توی فصل های خاص خودش دراختیار دارند. 

قیمت دسته گل عروس و ماشین فروشگاه مینیاتور بستگی به تعداد گل و نوع گلی که انتخاب می کنه دارد. 

هزینه گل آرایی ماشین عروس هم مثل دسته گل عروس توجه به مدل دیزاین و نوع گل محاسبه میشه .
گلفروشی مینیاتور در حوالی آریاشهر و درخیابان آیت الله کاشانی قراردارد اجاره ماشین بدون راننده و باراننده شامل انواع خودروهای نیمه لوکس و لوکس با قیمت مناسب به عروس دامادهای گل برای جشن عروسیشان میدهند. 

برای سفارش دسته گل مدرن و ماشین عروس ژورنالی 10 تا 15 روز قبل از مراسم هم میشه اقدام کرد و بعد از انتخاب طرح و نوع گل مبلغی رو بابت بیعانه به گل فروشی پرداخت کنید تا گل ها رو براتون سفارش بدن و نوبت رو براتون رزرو کنن. 

اگر ساکن غرب تهران هستید،می توانید روی گلفروشی مینیاتور هم حساب کنید. این گلفروشی یکی از گلفروشی های مطرح در غرب تهران است.



Loader